خبر

نوشته شده توسط:احسان سعیدی | ۰ دیدگاه

حمل و نقل مدرسه

ما از آموزش رومانیایی با سرویس حمل و نقل مدرسه حمایت می کنیم!

اپراتور حمل و نقل مورد تایید موسسات آموزشی خصوصی با مشارکت طولانی مدت است.

تجربه در این زمینه این خدمات را برای شرکت ما در اولویت قرار داد و ما آن را در اختیار مدارس / مهدکودک ها / بعد از مدارس در بخارست قرار دادیم.

تیم ما با رعایت همه هنجارهای ایمنی و راحتی، از حمل و نقل مدارس در بخارست پشتیبانی می کند. آسایش والدین و فرزندان هم از طریق حمل و نقل تخصصی دانش آموزان حاصل می شود

از آنجایی که ایمنی کودکان همیشه در وهله اول قرار دارد، حمل و نقل با مینی ون های 8 + 1 صندلی، مینی بوس های 16-20 صندلی، اتوبوس های میانی 27-35 صندلی، مجهز به کمربند ایمنی، کیسه هوا و فضای اضافی انجام می شود. کوله پشتی حمل و نقل مدرسه در مسیرهای روزانه از خانه تا مدرسه و بازگشت یا فعالیت های فوق برنامه انجام می شود. رانندگان دارای کلیه مجوزها / گواهینامه های چنین مسابقاتی هستند و به طور دوره ای برای یک سازمان خوب آموزش می بینند.

برای مشاهده سرویس ها اینجا کلیک کنید

والدین در این مناسبت از مشکل تردد جلوگیری می کنند و بچه ها همیشه به موقع به کلاس ها می رسند.

خدمات ارائه شده توسط پذیرای مدارسی است که نیاز به انتقال دانش آموزان به امتحانات سراسری، المپیک، سفرهای مدرسه دارند که همگی با مجوز مدرسه شهرستان همراه هستند. تعداد دانش آموزان در مینی بوس ها یا مربیان نمی تواند از تعداد صندلی های ارائه شده بیشتر باشد تا دانش آموزان در طول مسابقات ایمن باشند. تمام وسایل نقلیه مورد استفاده توسط از قوانین حمل و نقل مدرسه پیروی می کنند: رانندگان واجد شرایط و مسئولیت پذیر، هزینه های بیمه ، بیمه مسافرت و چمدان، وینیت، مجوز حمل و نقل برای مینی بوس یا اتوبوس،
مینی‌بوس‌ها و اتوبوس‌های شرکت ما که در هر زمان از سال در دسترس هستند، حمل و نقل مدرسه کارآمد، ایمن و راحت را با استانداردهای بالا تضمین می‌کنند!

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...